Pappa<3

Ja idag gick jag upp tidigt för att åka till stan och fixa naglarna som har varit fruktansvärt fula..
Nu blev dom snygga igen och jag är supernöjd.
Hon hon som gjorde dom på mig var verkligen jätte trevlig och duktig på det hon gjorde.
Efter det satt jag hemma och kollade på Burlesque, kan aldrig få og av den filmen.

Sen ringde min mamma och sa att pappa var på akuten, han hade svimmat på jobbet och slagit upp hakan.
Så han fick sy och stanna över natten pga avv han opererat hjärtat tidigare så tyckte dom att det var bäst att han stannade en natt.
Älskar dig♥



♥♥♥


Mina nya naglar. Och titta vad jag hittade på affären, har för mig att den hete solero shots förut ;-)
It´s back!

Kommentarer
Du heter?: Malin

Hur trivdes du med ullis? :) och dina nya naglar?



Hoppas pappa blir bättre :D <3

2012-03-06 @ 21:16:17
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0