godnatt

Nu sitter jag här i mörkret och kan inte sova. Robin somnade i soffan och missade big brother, men egentligen vad är det att kolla på? Det händer ju absolut ingenting och alla är skit tråkiga och mesiga!
Blir faktiskt irriterad, har tydligen varit bättre tidigare år men det här är första året jag kollar på det och då ska det självklart vara svin tråkiga människor.

Igår spelade vi match mot Rockets, torskade med 4-1 men det gjorde väl inte så mycket.
Dom hamnade i tvåan där dom ska va, tycker jag iallfall.
Sen får ni tycka vad ni vill.
Vi gjorde väl inte våran bästa match men nu är säsongen slut iallfall. Vi har hållt oss kvar och det var det inte många som trodde efter de första två matcherna i serien? ;-) suck on that!

Imorgon blir det jobb på Malins jobb 6-16.
Har inte jobbat på ett bra tag så det ska bli skönt att gå upp tidigt jobba och sen v ara trött på kvällen. För som det är nu så är jag inte alls trött vilket suger.
Måste gå upp 5 imorgon ungefär för Robin ska köra mig hem innan han åker och jobbar.

Gud vad jag babblar!
Nu kryper jag ner hos min älskling som ligger och snarkar♥


bästa Telge


Kommentarer
Du heter?: malin

Sv: vadå epilerar du armarna? :p

2012-03-20 @ 21:35:24
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0