förbannad...

Fredag igen, som  jag sagt tidigare så går det väldigt fort nu.
Snart det sommar, och oj vad jag längtar!
Sitter hemma hos Robin, han har åkt och lämnat sin syster i stockholm så nu sitter jag här ensam igen. Passar på att blogga lite. Sen ska jag ut och sätta mig i solen, helt underbart!

I onsdags var jag och kollade på ssk,s juniorlag tror jag att det var.
Var skitnervös hela tiden, fattar inte varför? Dom förlorade iallfall. Riktigt tråkigt för ssk var bätttre i sista perioden.
Efter det åkte jag hem till Elin och Daniel, drack några cider snackade skit och hade det trevligt.
Sen på torsdagen körde jag första gången med körskolan, skitnervös då med men han tyckte att jag var riktigt duktig men att jag hade noll koll på regler så nu är det bara att plugga stenhårt.

Sen fick jag reda på att våran tränare har fått sluta, utan att vi ens hade något att säga till om.
Tycker att det är förjävligt, vi är ett lag och vi ska också få veta och påverka saker.
Sen att man får avgå för att man är för tuff?! vad är det för skit? Det är inget jävla kompislag, utan vi är där för att hålla oss kvar i ettan och inget annat.
Nej nu blev jag förbannad igen.
Tack Ari för den här säsongen!




Bilder från när jag och Edvin var i lekparken igår, älskar dig lille plutt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0