work!

Kom hem för en stund sen, har jobbat några timmar på fritids.
Det är faktiskt riktigt kul.
Dom ringde mig runt halv 1 och frågade om jag kunde jobba 13.30-16.30 och det kunde jag ju såklart.
Skönt när det inte är så långa dagar, haha!
Det värsta med att vara på dagis och fritids är att dom alltid är ute några timmar per dag, och idag snöade det hela dagen och det var bara jätte kallt. Inte okej!

Nu är barnen här precis som dom är varje onsdag, så nu är det mat.
det var allt jag hade att säga just nu!

bästa

Kommentarer
Du heter?: Jessika

men till mig sa dom inte vad jag skulle göra. jag trodde typ att det var fritids eller typ att jag skulle hjälpa till i klasser, typ sånna som knappt kan 2+2 tänkte jag liksom. Men icke. jag kunde ju inte säga att jag vägra när jag väl var där liksom. så de var bara att bita ihop. Och vissa saker som barnen ville ha hjälp med förstod jag inte, så jag bad dom hoppa över hahahaha fail. aldrig mer säger jag

2012-02-08 @ 21:09:31
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0