whered you go

Har precis varit och solat, skönt var det.
Vem behöver utomlands när man bara kan gå ner till centrum och bli brun?
Fast det skulle nog vara skapligt trevligt med en utlandsresa nu när det är så burrigt här, eller?
Det har ju inte alla råd med, speciellt inte jag. Men när jag vinner 1 miljon så ska jag åka överallt!
Precis, dream on...

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite för vi ska hem till moster och fira Linda som har fyllt år.
Det var grymt länge sen jag träffade henne så det ska bli kul.
Vi blir bjudna på smörgåstårta men kan ju inte äta hur mycket jag vill eftersom jag och Malla ska på träning efter.
Men litegranna ska jag nog få i mig.

Blir ingen vanlig träning idag, utan vi ska spela internmatch mot småbruttorna i laget.
DJ18 ska iväg och spela SM så vi som inte får vara med längre ska bjuda dom på en match.



grattis fina du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0