summertime!

Har inte så mycket att skriva om idag men kan ju tala om att träningen igår var allt annat än lugn. Jag var iallfall seg som satan i benen och orkade snappt springa men köttade på.
Sen att vi kör fys på det, kill me alltså. Men skönt var det efteråt, haha.
Idag har jag lite träningsvärk i rygg, armar och ben så det ska bli skönt att vila från träningen idag.
Och igår berättade dom att det bara är 5 veckor kvar på säsongen, herregud har det gått så fort?!
Nu ska vi stanna kvar på 3:e platsen och inte låta någon komma förbi oss!

Idag ska jag och Malla till skärholmen och shoppa lite.
Leta efter present till pappa som fyller år på fredag och en present till Linda som fyllde år igår!
Hoppas Robin kommer ikväll också, har ju inte setts på en dag, börjar sakna honom..haha ;-)

Lite bilder från sommaren bara för att jag saknar den!

Bästa du♥

Jag och Lucas

Malla

Midsommar i Orsa

Johanna, Jag och Malla!

Båstad!

Alkohlist!

Min bästa


Johan och Robin

♥♥♥

Det här var den bästa sommaren på länge, hoppas nästa blir som den.
tack o hej!♥

Kommentarer
Du heter?: Malin

Sv; :D jaa vad bra. Nej jag var inte bra, skyller på hallen :P hah.. <3

2012-02-07 @ 17:05:11
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0