Helgen är här

Jaha då var det lördag igen då, vad ska man hitta på idag?
Mamma och pappa tog bilen så jag och Malin är fast hemma, så det finns ingenting vi kan göra.
Vi funderar på att kanske gå på bio ikväll igen, haha inget liv!
Var och kollade på New years eve, den var riktigt bra.
Får väl se om vi åker dit idag igen.

Allt snack om att jag är gravid, eller alla tankar och frågor fick mig att drömma inatt.
Drömde att jag och Robin fick en söt liten pojke.. blev lite skraj när jag vaknade.
haha så sluta fråga nu för blir faktiskt lite orolig!

I torsdags tatuerade jag mig ju som ni såg, jag blev riktigt nöjd men fan så ont det gjorde, trodde seriöst jag skulle dö och höll på att börja gråta hela tiden. Kalla mig klen men så är det.
Sen när jag kom hem och skulle byta plast efter ett tag så skulle jag först smörja med helosansalva, började kallsvettas och var tvungen att lägga mig ner så att jag inte skulle svimma, haha.
Men nu är det bra och är bara lite ömt.

Sen i fredags var jag hos doktorn och fick lämna blodprov och hon fick klämma och känna på min mage.
Fick en medicin som ska hjälpa så hoppas den gör det!


ge mig sommar!

Kommentarer
Du heter?: Malin

Åh!! Bilden!

2012-02-29 @ 11:08:31
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0