En massa kärlek

Hej där.
Kan ju börja med att fråga vad det är för jäkla väder, trodde igår att det skulle bli vår nu men icke, det kom ännu mer snö. Säger bara skit Sverige, ge mig en utomlandsresa någon?
Igår hade vi match mot Tyresö, vinst med 9-7. Riktigt grymt att vi ligger under men tar tag i matchen och vinner.
Jag spelade bara fyra byten kanske, sen var jag tvungen att avbryta pga att jag började må illa, vilket jag har börjat göra nästan varje dag. Så på fredag ska jag till doktorn och göra några tester och hoppas att dom kan göra något åt mitt illamående..

Igår var det alla hjärtans dag ja, jag tycker dagen är ganska överskattad men tyckte det skulle vara gulligt att ge något litet till Robin. (bilder kommer)
Det jag stör mig mest på är alla på facebook som skriver att det är alla hjärtans dag, nehe är det, menar du? trodde det var typ det var semlornas dag. suck!

Min present till Robin

Choklad
Wax
En söt bok
Ett kort




Robins Present till mig

+Jordgubbar, men dom har jag redan smaskat i mig!

Kommentarer
Du heter?: malin

Pernilla, är du gravid? Därför du mår illa?! ;-)

2012-02-15 @ 15:30:40
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Sv; är du helt säker på det pernilla? ;) <3

2012-02-15 @ 17:51:45
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0