hej ångest.

Haha kanske låter lite töntigt att säga att jag har ångest över nåt så litet, men jag har verkligen ågren över att jag åkte till skärholmen och shoppade kläder,
Gick in på första affären och hittar tre skitsöta toppar, provar och bara måste köpa dom, problemet var att det var alldeles för dyrt för mig, speciellt den här månadendå jag knappt har pengar. Sen ska jag betala den där tatueringen också och då blir jag ännu mer pank..suuuck!
Så jag bestämde mig för att inte köpa något mer förutom mat, men då går jag in på vila och hittar ett par shorts som jag har velat ha hur länge som helst men dom har inte funnits, så självklart finns dom nu när jag har sagt att jag inte ska köpa mer..sug säger jag bara!
Hittade present till pappa som inte heller var så billig så där rök ännu mer pengar.
Sen hittade jag en sak till mamma som jag var tvungen att köpa och en sak till Robin.. så nu jäklar ska jag inte röra mina pengar på länge!
Hahah fjant jag är som har ångest över något sånt men herregud vad det sved att betala allt, kan inte allt vara gratis?!


MQ 200:-

MQ 199:-

MQ 199:-

Vila 259:-

+Det jag köpte till pappa, mamma och robin!
Bilderna var inte dom bästa, men allt är verkligen skitsnyggt på.
Jätte glad att jag köpte allt men ändå inte..

Nu blir det sängen, läsa en sväng i körkortsboken sen nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0