Friday

Då var det fredag, igen. Det går alldeles för fort tycker jag öven fast det är fredag nu.
Ska spendera min helg tillsammans med min underbara. Ikväll blir det tacos och mys framför tv,n kanske.
Imorgon ska jag se när han spela fotboll för första gången, säker g-rym!
sen efter det blir det hem och kolla på medlodifestivalen om vi hinner.

På söndag är det DM, första matchen är mot Kolpenäs. Det sjuka är att vi egentligen skulle spelat den matchen i Katrineholm halv 10 eller nåt sånt men nu är den flyttad så att vi får spela matchen i västergård, skönt!
Får se om jag kan spela eftersom att jag inte har mått så bra de senaste dagarna men hoppas jag kan.
Men vi går in och vinner hela skiten, rätt ska vara rätt!


du är det bästa jag vet, jag älskar dig♥

Kommentarer
Du heter?: Jessika

förstod nästan de. såg så jävla fräsha ut :D ÄLSKAR scorett ;)



dyra eller?

2012-02-03 @ 20:04:00
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0