"Bäst i stan"

Då har jag precis städat klart toaletten, lika tråkigt som alltid men det blir strålande fint när det är klart.
Har inte gjort så mycket idag, suttit framför datorn, städat och solat.
Pratade en stund med min syster Elin som snart ska flytta till södertälje, hon har bott ett tag i Skåne men känner att hon vill komma hem och det är jag glad över.

Igår besökte vi Katrineholm för att spela DM. Riktigt pisshall, bollen studsade åt alla håll, vi halkade omkring som bambi på hal is, det gick knappt att få iväg ett skott.
Men det stoppade oss inte från att vinna allt. Vi tog guld vilket var skönt, det var ju extra skönt eftersom att vi spöade rockets i finalen!
Telge-Kolpenäs 15-2
Telge-Katrineholm(?) 9-1
Telge-Rockets 7-2
grymt skönt, hade hoppats på att få ledigt från träningnen idag men icke, blir träning och tror nog det kommer vara segt i benen för dom flesta.


gött!

Kommentarer
Du heter?: Malin

Blir så glad när det är uppdaterat :D <3

DU VAD AS BRA IGÅR. trotts alla studdsar och den pissiga hallen ;) <3

2012-02-06 @ 17:22:34
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0