seeeeeeegt

Ja det har bivit lite segt med bloggandet, har inte orkat helt enkelt, eller jag har inte haft så mycket att skriva om. Men nu kommer lite om veckan som varit vad som händer osv.
I måndags körde Robin mig till Gillinge, där skulle jag göra halkbana och snacka om att jag var sämst.
Ville nästan gå hem efter ett tag plus att det var så sjukt tråkigt..
Missade alltså måndagens träning men nu har jag bestämt mig att stanna kvar i Telge och köra gärnet.
Får väl se hur det går.



1 Säsong till i Telge tröjan

Kommentarer
Du heter?: Malin

ÅH JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU ÄR KVAR<3



sv; vadå små geisha papper. vad är de för något? :P

2012-04-19 @ 13:35:44
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0