Galet!

Kan börja med att säga att lördagen var så galet grym. Hade verkligen svin roligt och jag tror inte at det var någon som var nykter..alla bara bjöd på sig själva och var sköna helt enkelt.
Det där är något vi måste göra om!!
Igår mådde vi som vi förtjänade, sega och slitna. Ja och Mall kunde inte röra oss på morgonen för vi var typ fortfarande fulla så hela rummet bara snurrade, pissdåligt men det var det värt!

Idag har jag varit hemma, pluggat lite teori och så vi halv fem åkte jag på riskettan..
Tre och en halv timma lång, var inte precis så jag ville spendera min måndagskväll, men man är ju tvungen.
Kan iallafall meddela att riskettan var roligare än halkbanan...illa.

Imorgon är det tidig körlektion sen ska jag ut med Elin till berga och hjälpa att städa tror jag.
sen på kvällen blir det träning och kanske åka till Robin :-)

puss och godnatt♥










ni är bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0