2010

Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
- Jag gick ut på krogen för första gången!

Höll du några av dina nyårslöften?

- Jag hade inga nyårslöften så lite svårt att följa.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
- Nej!

Vilka länder besökte du?
- Cypern. ta mig tillbaka!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nej, blir oftast inte sjuk och skadar mig väldigt sällan.

Vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
- haha dum jag är som inte vet vilket datum det var. men då jag var i Cypern och på Gotland.

Bästa köpet?
- bra jävla fråga!

Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder antar jag. och lite aklohol ;-)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, det finns många som gjorde mig glad. Mina vänner t.ex :-D Och min pojkvän jag hade då gjorde mig glad!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Waka waka.
- Gubben i lådan.
- Love the way you lie.
- Mikrofonkåt (Septembers tolkning)

Någon person som kommit dig närmre detta år? Beskriv personen kort.
- Josefine Hansson är den jag kan komma på. Vi går samma klass och hon har underbar humor, alltid glad och alltid skitnödig. Söt, sprallig tjej som får en på bra humör! :-)

Vad önskar du att du gjort mer?
- Varit med mina vänner mer. Speciellt Sandra. vi var jätte mycket förut hemma hos varandra. Nu ses vi bara på innebandyträningarna och skolan :-(
Pluggat hårdare!

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Varit uppkätig och dum mot mina föräldrar som verkligen gör allt för mig. Men det är väl så det är att vara tonåring. man blir sur för minsta lilla..

Hur tillbringade du julen?
- Med min familj :-)

Favoritprogram på TV?
- CSI är hur grymt som helst!

Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
- Hatar...nej men ogillar väldigt mycket. En omogen person som bara är fuktionsnedsatt i huvudet!

Bästa boken du läste 2010?
- Twilight böckerna 1-4. Hur grymma som helst.

Största musikaliska upptäckten?

- hmmm

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Jag blev firad av familjen och senare på kvällen tog mina två systrar med mig ut på krogen för första gången.

Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
- Mer speltid i innebandyn skulle ha gjort det mycket bättre!

Vad fick dig att må bra?
-

Den bästa nya människan du träffade? Beskriv personen kort.
- Har ingen aning ;-)



Kommentarer
Du heter?: Sandra Lindholm

åååh perniiie. Vi får ändra på det, helt klart! förlåt <3



sv: mjae, jag kan nog inte dansa :( har så förbaskat jävla ont.. <3

2011-01-15 @ 10:16:39
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Sandra Lindholm

sv: jaaa, men bajs det suger. knähelvete <3

2011-01-16 @ 18:09:06
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Sandra Lindholm

jaaaaaag vet!!! det är skit lika, men han tycker inte det själv. Men hela min familj tycker det :O hahahaha :D<3

2011-01-21 @ 12:19:42
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Sandra Lindholm

skriv det till honom på facebook och retas ;)

2011-01-21 @ 12:19:56
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Sandra Lindholm

Men haha, det var ju jag som kom på dansen för mesta delen, så det är förståeligt!



och det är sant, du är en person jag litar på och älskar! <3



BILDEN ÄR FIN PÅ ER :D<3<33

(skriva nytt inlägg kanske? ;))

2011-02-10 @ 22:39:05
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0