så länge vi båda andas

jag försov mig som vanligt i morse men det hade ju sina fördelar.
fick reda på att vi inte hade några lektioner så det var bara att stanna hemma.
skapligt skönt eftersom att jag inte kunde sova igår och var hur trött som helst när klockan ringde.
så har hunnit sola, skotta och damsugit. nu blir mamma glad!
så ska jag alldeles snart hoppa i ett bad och läsa min bok. (den är helt underbar)
vad ska jag ta mig till när den är slut? :-(
ni som inte har läst dom 4 böckerna borde göra det.
dom är så bra så att man blir beroende.
som ni ser så är jag på 4,e boken och den är snart slut, jag har läst 4 bäcker på kanske mindre än 2 månader.
Syrrran sa att dom var så grymma så jag var ju också tvungen att läsa!


Kommentarer
Du heter?: Malin

Yes men så är det väl alltid ;) hahaha <3

2011-01-12 @ 15:32:41
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Sandra Lindholm

åååh, duktig flicka att uppdatera :) det gillar vi massor.



pernilla, du är bäst. bara så du vet, jag älskar dig av hela mitt hjärta. saknar dig min vän<3

2011-01-12 @ 22:31:10
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0