maddafakka!

Fick nyss höra att Stockholm vann över Sörmlanskillarna i sudden.
tråkigt, jag trodde dom skulle gå hela vägen.. men bra var dom!
Och tjejerna gick till kvarten men åkte ut på staffar, surt!
så tråkigt att det var sista året för mig förra året, jag som hade velat spela.
men men, börjar man bli gammal och gaggig så börjar man ;-)

nu sitter jag i skolan och ska sanrt ta bussen hem.
ska göra lite plugg, kanske sola och bara ta det lugnt.
ledig från träning idag men imorgon börjar det igen..
känner mig lite taggad faktiskt, det var ju ett tag sen man spelade.

Tisdag: skola, plugg, träna
Onsdag: skola, kidsen kommer.
Torsdag: skola, studenskiva, woop woop! :-D
Fredag: ledig, bakis!


blond till sommaren ;-)
pusss

Kommentarer
Du heter?: Malin ♥

Förstod det sen när ni hade gått.. ;) hahaha..

Pusspuss

2011-05-25 @ 14:52:51
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Ändå rätt grym uppdatering det var här :-)

2011-07-05 @ 21:50:23
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0