tummen upp!

för det första så är det min systers födelsedag idag.
hon fyller 21. och ja, hon börjar bli lite gammal och gaggig.
men jag älskar dig ändå!♥
så grattis världens bästa syster.


för det andra så måste jag säga att jag har kommit på en sak.
Salem Al Fakir är ju grymt snygg!?
att jag inte gar tänkt på det tidigare. .
tummen upp för honom iallfall!

hur snygg?

sen för det tredje..
vad hände med det underbart fina väder som var igår.
nu är det regn och tråkigt.
helt plötsligt blev det mörkt i mitt rum så jag var tvungen att tända ljus så jag såg något.
hahaha nej så farligt var det inte men det var mörkt :)


det ser lite mörkt ut alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0