don't trust me

första dagen i skolan på 6 veckor.
det kändes väl lite sisådär.
var hur trött som helst även fast vi inte hade en lektion typ.
så vi slutade 12 och jag och johanna deckade i soffan i en timme.
sen drog jag, johanna och Angelica ner på stan.
tog en glass gick i lite affärer och så.
det har varit riktigt burrigt väder ute idag så vi bestämde oss för att gå och sola.
riktigt skönt var det.

som jag skrev igår så var jag och Nicole på bio.
filmen var hur mysig som helst och jag bara älskade den.
sen när det sorliga kommer så är det en tjej som går ut från bion och kommer tillbaka efter en stund.
när hon är halvvägs upp i trappan trillar hon rätt ner i backen och värsta dunsen på det.
hahah herregud vad jag skrattade, det var så kul så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

nu ska jag duscha sen kolla film med mamma.
liar liar med Jim Carrey, den ska tydligen vara skit rolig, får väl se om det är sant.
pussss


fick av mammas jobbarkompis för att dom fick kläder av mig som jag vuxit ur.

köpte nytt, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0