dålig start!

godmorgon.
kanske inte en så god morgon, det är dåligt väder och kallt.
det var ju jätte fint igår och varmt också.
nu är det typ 15 grader..
men sen så har jag jätte ont i magen och har inte kunnat sova inatt.
vid 1 gick jag och la mig i soffan och då kunde jag somna lätt som en plätt.
vet inte varför men kanske är nervös inför fystesterna(?)
usch jag bara hatar såna där tester!

jag ska ta bussen till skolan 08.10 så då är jag där perfekt tills jag börjar.
slutar kl. 3 så dagen är inte sådär jätte lång.
så det är bara jobba på.
fast när man har varit ledig sen torsdags så vill man ju fortsätta med det och vara hemma. .

nu ska jag fixa mig lite.
puss


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0