<3

idag var en segdag.
vi vaknade kanske vid 1, gick upp och åt frukotst på balkongen, myspys.
sen åkte han hem och då gjorde jag klart en läxa som skulle varit inne för ett tag sen..
när jag var klar åkte jag, mamma och pappa till södertälje.
där mötte vi upp syrran och gick till tratten för att käka.
jag tog en toast skagen och en hallonpaj som efterrätt.
och jag är fortfarande proppmätt!

vädret idag har varit underbart och jag hoppas det håller i sig länge!
det kan väl få komma lite sommarregn någon gång ibland men mest sol tycker jag.
hahah gud vad jag babblar på.

ska gå och kolla på Petra Mede show nu.
älskar programmet, hon är klockren!
efter det ska jag lägga mig och kolla på Center Stadge :) love it!

pusss


outfiten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0