puss på våren!

DET ÄR VÅR,
och jag har inte skrivit på ett tag nu igen..hm!
måste nog ta och skärpa mig. inte för att det är så många som läser men ändå.
hahaha det lär ju inte bli fler läsare om jag slutar skriva, eller?

så nu sitter jag hemma hos min syster.
vi har ätit munkar och kollat på blondinbellas tv-serie.
det var bra ända tills hela skiten slutade fungera.
ljudet la av och det gick inte att playa den..
men men, nu väntar jag på att mamma och pappa ska hämta mig så att jag kan åka hem och sova.

jag är helt slut efter träningen idag.
det blev smålagsspel, tre mot tre och det var helt sjukt jobbigt.
fast roligt var det, ingen slutade kämpa, det var tufft spel och alla gjorde sitt.
vi var bara 8 spelare på träningen och ändå gjorde vi det så bra.

imorgon är det fredag och det gillar vi, mums!
då kommer baby hem till mig, äta god mat och mysa.
ett plus är ju att jag slutar vid lunch imorgon, egentligen slutar jag typ 4 på fredagar.
skönt som tusan må jag lova!

sen vill jag bara säga att Malin Hellsen är en BITCH!

Kommentarer
Du heter?: Malin

Vad är de du säger? :O det är ju du som är de ;)

2010-03-19 @ 11:38:52
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

då har vi samma smak om något ;) hahaha.

Nej jag blir ledsen i ögat :(

2010-03-19 @ 22:58:02
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

vår? NOOOOT :-(

2010-03-21 @ 21:56:17
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0