pissssssss


mums vad gott det var med bullar och mjölk!
blev så himla sugen så var tvungen att ta två. haha

kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
skulle ju följa med min syster och titta på deras nya lägenhet men så blev det inte.
eller jo, men det tog ett bra tag innan vi kom in..
för det första snöade det och blåste som hej kom och hjälp mig.
sen när vi kom fram till porten så hade dom stängt så portkoden slutade funka vid 7.
och nille och malin har bara en nyckel dit.
så vi fick ringa han (hyresvärden) men han var ju efterbliven så det gick inte så bra.
så då fick vi åka till västergård och hämta nycklarna för Nille var på träning.
men när tog det stopp i backen och vi slirade ner.
sen när vi väl kommer in så finns det ingen ström så vi ser ingenting.
och vi tänder ljus och allting..
så det var inte riktigt såhär min syster hade planerat att det skulle bli..

nu tänker jag gå och lägga mig, känner hur ögonlocken är tunga.
hahah, jag är så himla trött så kommer somna direkt när jag lägger mig ner.
sen ska jag upp tidigt imorgon så måste få lite sömn i mig.
Slinga håret/klippa sen träning.
PUSSSS

Kommentarer
Du heter?: Malin

haha ja eller hur? åh vad gott med bullar :)



Varför svarar du inte på mitt sms? :O

2010-03-02 @ 08:01:52
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Haha, men du kommer?:D

2010-03-02 @ 15:23:54
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0