japp jag är tillbaka

hahah som ni märker har jag inte skrivit på en hel vecka.
anledningen till det är att jag har jobbat på förskolan och har varit helt slut.
har inte orkat gå in på datorn eller någonting.
har knappt orkat spela innebandy.
men idag har jag varit där i 1 vecka, bara 5 veckor kvar...! hahaha
men jag har det kul där, jag trivs.
barnen är snälla so tusan mot mig så det är väl ett +. hehe

ska snart åka till Vagnhärad för att spela DM.
18:00 Telge-Trosa
20:00 Telge-Strängnäs
hedebyhallen
vi vinna som tusan, hoppas jag!

nu måste jag fixa mig lite och packa i sakerna.
önska mig lycka till.
pusssss


Kommentarer
Du heter?: Malin

Jo det tar på krafterna att vara på förskolan ;) vet precis hur det är när man inte är van ;) HAHA:D

2010-03-27 @ 11:36:14
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0