home sweet home

tjulululu.
jag har inte uppdaterat så bra på sista tiden ser jag.
men jag har verkligen ingen lust, det är tråkigt. hahah
så jag skriver väl lite kort nu då om det ens är någon som läser.
hoppas det är någon som läser. :)

i onsdags åkte jag med mamma, pappa och baby till Dalarna för att fira midsommar.
syrran och Nicklas kom på torsdagen och det gjorde allt lite roligare.
det blir mycket bättre när man är fler för annars finns det verkligen ingenting att göra.
allting var jätte bra ända tills vattnet försvann.
så vi har fått hämta vatten hos grannen för att kunna spola i toaletten och tvätta oss och så.
på kvällarna kom det iallfall lite vatten och då var det bara att duscha fort som tusan så att det inte försvann!

men nu är jag hemma och jag har badat, spolat i toan bara för att det finns vatten.
druckit jätte mycket så nu kommer jag snart kissa på mig. hehe
(bilder från Dalarna kommer)

på vägen hem stannade vi i Borlänge och shoppade.
jag fick med mig rätt mycket hem.
love it!

det jag köpte idag kommer här.


gina tricot 199:-

gina tricot 149:-

Cubus 149:-

H&M 79.50:-

skohuset 399:-

inte köpta idag. från skopunkten (vet ej vad dom kostar)

köpte även svarta leggings med nitar på sidorna, 5 pack stringtrosor och en bustier.
lite nytt i garderoben!

sommarjobb imorgon 9-17. ska måla på hökmossen.
då har vi iallfall lite och göra.
så nu ska jag kila.
pussss

Daniel Hernandez 23/1-2010♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0