cooler than me

åh herregud vad trött jag är idag.
sov hos min syster inatt och det blev ganska sent.
satt uppe och tittade film och sen på paradise hotel!
och jag kunde inte direkt sova ut, hon skulle till nykvarn och jobba.
så halv 8 satt vi på bussen på väg hem.

Helgen: den var kanon, Sandra sov här i 2 nätter.
vi var på grönan med Mel och Fiddeli♥
det var kul men riktigt varmt, så efter varje gång vi hade åkt så svettades vi ihjäl..
åkte insane och det var så sjukt äckligt, fyfan det vill jag inte göra om.
spökhuset var ju inte heller direkt något jag skrattade åt..
fy i helvetet vad läskigt det var där inne!
(Mel, hockey tackling eller?)
skit kul var det iallfall, mycket skratt och mycket bilder.
och mås skit, vinst och svett! haha usch!
bilder kanske kommer om jag kan få några av dig sandra. hihihi ;)

I måndags var jag hos frisören.
klippte och slingade så nu är jag blond igen ;)
och väldigt nöjd.
sen igår var jag och syrran och tatuera oss.
vi gjorde en likadan på handleden och så skrev jag Jansdotter i nacken.
(bilder kommer)

nu ska jag äta lite sen ska jag in till stan om en stund.
ska köpa hörlurar till min ipod.
puss

GOTLAND SNART!♥



Kommentarer
Du heter?: Sunnie

absolut, bara höra av dig, och tagga järnet! <3

2010-07-07 @ 14:12:44
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Du heter?: Sunnie

Klart jag kommer. Tro inte att ni slipper mig inte, haha. Oh, jag bara älskart ;) saknar dig också vavavav! love <3

2010-07-08 @ 22:58:14
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0