träning om ett tag

ja som sagt så är det träning om ett tag.
jag är inte alls taggad, vill vara hemma och sova istället.
men så går det ju inte att göra. haha
har viktig match i helgen och den sista seriematchen för den delen.
så nu tycker jag att vi avslutar det här på bästa sätt. VINST!

idag har jag varit ganska irriterad.
bussen var sen och den andra bussen till skolan var full och jag var trött.
så kommer det in massa skolbarn som ska stå och skrika. . . DÖÖ!
nej men ska inte vara elak men så kändes det, ville bara döda dom. haha

nu sitter jag och spelar petville och lyssnar musik.
jag har inget liv nej jag vet. men det är faktiskt kul.
och  nyss försökte jag beställa lite kläder men gick det eller? nej.


justja, jag ha rju tagit hål där på snibben! :D

jag och Daniel har 1 månad idag. ♥

Kommentarer
Du heter?: Lina

Vem är Daniel? :)

2010-03-02 @ 14:40:18
URL: http://carolinamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0