keep on walking

Japp då var SM slut, och tråkigt som det är så var det här sista gången för mig.
och det kunde väl ha slutat lite bättre tycker jag.
vi förlorade mot skåne så då var det slutspelat. eller något sånt.
men vi hade väl ganska kul iallfall.
sen blev jag sjuk under SM så nu har jag varit hemma från praktiken i 2 dagar.
måste gå imorgon, hoppas jag mår bättre och att den här jävla hostan ska sluta!

skulle träna fotboll imorgon men så blir det inte nu.
tror inte att det blir någon träning på hela veckan.
på torsdag kommer det folk som ska provträna med oss inför nästa säsong.
spännande att se vilka det är som kommer..

nu ska jag måla naglarna sen är det mat.
mums!

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0