söndag

hej bloggen!
sitter hemma hos min syster just nu, som jag gör ofta nu för tiden.
men hon skulle tvätta och snäll som jag är så hjälper jag henne.
snart är allt löart och jag ska ta bussen hem om en timme ungefär.
sen är det bara hem och vända, ska till Daniel och sova där.
myspys♥

imorgon fyller älsklins Sofie år, hon blir inte lika stor som mig men nästan. 17 år!
hoppas på att få träffa alla 3 tjejorna imorgon. ska ta ett snack med dom! ;)
Mel, Sunnie och Fideli♥
sen ska iallafall jag kolla på match, Rockets som kvalar.
får väl se hur det slutar.

puss

Kommentarer
Du heter?: Sunnie

men det går inga tåååååg :( så jag åker med mamma till matchen. pusspusspuss<3

2010-04-04 @ 19:37:46
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0