fredag

det är fredag och jag säger bara SKÖNT!
sitter i skolan och väntar på att johanna och angelica ska göra klart sina bus.
dom är dumma i huvudet och ska håll apå och busa med alla. haha

ikväll kommer min bror och hans "familj" till oss. vi ska äta och lite så.
sen ska jag till wasahallen och kolla match med Minnie.
sen får vi se om jag följer med henne till Hölö efter eller om jag åker hem.
beror på när jag ska åka iväg på lördagen.
ska på musikalen Hairspray med mamma. kul!:D

nu ska jag gå och kolla vad idioterna håller på med.
(bombhotbrev):O

pusss

Kommentarer
Du heter?: marie

Jaa han erik är jättebra :D Kollade du på dagens idolavsnitt?

2009-09-28 @ 23:09:48
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Du heter?: Sandra

Svar, PER; HAHAHA, jag bah vafan har han skrivit för? XD



men jag har lite problem, eller en massa, men jag kämpar på (Y)<3

2009-10-05 @ 19:30:41
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0