love is my drug

sunday, oh no. ge mig mer helg!
vill ha lov nu, men fan en vecka bara sen lov, och skönt ska det bli!
den här helgen har det bara varit innebandy, innebandy och innebandy.
det är inte bara mitt lag som spelat utan massa andra.

hjälpte till med D3 laget och "coachade".
tittade på 2 matcher som Andreas spelade.
och när Nykvarns damlag spelade. (tråkigaste matchen jag varit på)
och sen tittade jag såklart Telge-Rocckets matchen.
grym match, mycket mål och massa utvisningar. onödiga!
men så skönt att telge vinner med 8-6. bra slit.
sen måste jag bara säga att Patrick gjorde fan årets mål, det var så sjukt snyggt så jag fick nästan tårar.
hahah :D

nu sitter jag här och fryser och så rinner det i näsan.
mensvärk och huvudväk.
kan det blir sämre.
hoppas att jag orkar at gå till skolan imorgon.
och så är jag ju så dum som sitter uppe så länge, fy på mig.

dags för sängen.
bussen går 07.47 så det är bara att orka upp.
godnatt, pusss

Kommentarer
Du heter?: Emelie

JAAAAAAAA eller hur är han! när jag kollade på filmen satt jag typ och drägglade över han. haha nej, kanske inte precis så, men du fattar ;) riktigt läcker är han!

Åh, tack vad gullig du är :) din med för den delen :)

2009-10-19 @ 08:06:03
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Du heter?: sandra

tack för att du bryr dig, men det är jag som alltid överdriver alla saker bara :/<3

2009-10-19 @ 17:00:04
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0