Don't bring flowers after I'm dead

tjenis penis, allt bra eller? :)
sitter här i mitt rum med massa tända ljus, mysigt!
väntar på att mamma ska bli klar med maten, jag är hungrig..
dagen idag har sett ut som så att jag har varit och tränat.
inte med mitt klubblag utan sörmlandslaget.
nu får vi bara hoppas på at jag kommer med ;)

Igår var det match mot Sala silverstaden. hette dom så(?)
vi vann med 2-1 och det behövdes verkligen.
vi har haft det lite käpigt ett tag men när vi bytte spelsystem så gick det ju galant?
iallfall, bra match brudar!

ikväll blir det kanske bio, det var inte riktigt bestämt än.
hm..?
men hoppas det blir något för jag älskar bio!
hahaha, det är så mysigt och det var ett tag sen jag var där.
nu ska jag gå och kollar hur det går för mamma med maten, haha ;)
mästerkocken!


mysigt, och mina bebisar på bilden också!

ljustaken är uppe igen också.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0