5 november 2009

hej mina kära vänner, haha.
hur har dagen varit?
min har väl varit helt okej, fast i morse när jag tittade ut så ville jag inte ut.
det snöade så mycket.
fast det värsta är när det snöar och snön inte stannar kvar på marken, utan den försvinner direk.
inte okej!

men när jag kom till skolan var det bara att gå mot östertäljehalle.
i det här vädret. jag blev blöt överallt och mest på fötterna.
men nu är dom torra för jag har bytt strumpor.
(bra info för er att vet..)

Idag ska vi inte träna innebandy utan vi ska ha vattengympa på sydpoolen.
det kommer bli skit kul, fast det är jobbigt..
sen måste jag gå och köpa en sportbh. haha :O

nu ska jag försöka göra någon läxa elelr så.
pusss


Kommentarer
Du heter?: linn-lay

åhh haft en bar dag i dag?

2009-11-06 @ 17:43:31
URL: http://linnlay.blogg.se/
Du heter?: marie

Tack :D Jag såg minsann ingen snö, synd för det är så mysigt :(



Jag har bytt blogg nu förresten :)

2009-11-06 @ 21:49:32
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0