valborg

Torsdag, Igelstaloppet och fest.
Började som sagt dagen med Igelstaloppet, jag och Malin gick. lite lata men äsch.
det var soligt och varmt så vi hade iallfall tur med vädret.

Efter skolan gick jag och Malin på stan, jag hittade lite smått och gott!
Åkte hem, tog ett bad, åt riktigt god mat och så åkte jag tillbaka in till södertälje.
När mötte jag upp Malin. Vi gick upp till Nille och där var det ju inget drag alls.

Men mot kvällen blev det mycket mycket bättre! det kom mer folk, det var mörkt och Malin var packad!
Det värsta var att det blev lite småbråk med utländska människor, vad vill dom ens? kalla oss horor och skit.
men det tog vi tag i, ;) nej men vi drog iväg från maren med tårar!
Så den kvällen både skratta och grät jag. olika anledningar?

Söder kom och mötte upp mig för jag hade ingenstans att sova typ, så jag fick sova hos honom.
Tack vännen för att du finns (:
Så där vaknade jag upp idag, mamma och pappa hämtade mig och så drog vi till Ikea.
Köpte nya sängkläder och en skön madrass.
Sen köpte jag även en iPod, och min mobil är på lagning igen :/

Nu ska jag möta Linda så ska vi umgås ett tag.
Trevlig kväll!
Puss&Kram


<3

Kommentarer
Du heter?:

Jag älskar dig!

Tack för en bra valborg!

2009-05-02 @ 17:03:28
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback