I'm in love with you...

Onsdag, redan? sommarlov om exakt en vecka.
det kommer bli så grymt skönt.
visst kommer man sakna vissa mönniskor.
men vi får helt enkelt ta och ses på love? :)

Försov mig lite idag precis som igår, suck.
men kom till skolan hyffsat snabbt.
började med matte, prov på måndag...
och ja, jag kommer behöva gå på resursdagarna.
men men, det blir nog bra.

Min syster har precis åkt hem med sina kids.
äntligen lite lugn och ro, hihi love u!
blev massor med skratt!
tittade även på dirty dancing idag igen!
mums på den filmen, och mums på honom!
beställde även en bikini från H&M idag.
hoppas den passar ihop med mitt fett :)

Nu ska jag kola lite tv, sen duscha och sen sova.
skola imorgon, suck.
sweet dreams.

Puss&Kram
I'm in love with you


min man!

Kommentarer
Du heter?: Maalin

DU HAR INGE FETT! :O <3

vilken beställde du (:?

2009-05-28 @ 08:03:35
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Linda

asså jag klarar fan knappt av att se människan :O!!!!!!

2009-05-28 @ 09:18:53
URL: http://rigogiannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0