sunshine in the rain

Tisdag, usch! alltid lika segt att gå ifrån sängen på tisdagar. så idag sov jag en stund till.
som kom lite senare till skolan, men det var inte så mycket senare. men endåså.
vart klar men min kruka på bilden och sen så skrev jag nånting som skulle lämnas in.
på slutet av dagen blev det film tillsammans med BF3,orna. (little miss sunshine)
bra film, men jag var så seg så ville bara åka hem.
När jag kom hem så var min syster här med sina bebisar, som alltid. haha!
dom åkte precis och jag ska väl snart sätta mig framför tv,n och titta fotboll.
och vädret idag har varit så grymt konstigt. sol, kallt, regn? snar snöar det nog också.
men ska iallfall kila till tv,n nu.

Trevlig kväll!
Take care.
Puss&Kram

som en dans på rosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0