söndag, måndag

Måndag, försov mig lite imorse så var tvungen att stressa till bussen.
hann med bussen så kom i tid till skolan.
Nu sitter jag här och har precis haft abetssätt och lärande, fy.
och snart kommer Malin :D hon har varit hos sin pappa hela helge.
Så jag har saknat henne riktigt mycket!

Igår var jag iallfall med Malin J, och jag har saknat dig riktigt mycket.
Vad var det som hände egentligen? :/
Vi hade det iallfall jätte mysigt, mötte upp henne nästan hemma hos henne.
Tog en promenad ner till stan och där käkade vi nancy´s och kikade i lite affärer.
När vi kom hem därifrån fixade Malin mitt hår, och så fixade jag hennes.
Eller ja, jag gjorde inte sådär speciellt mycket med henns hår, hon fick göra det mesta själv.
För som ni kanske vet så är jag kass på att göra frisyrer och sånt.
Men sen tog vi massor med kort. bilder kommer sen!
jag älskar dig hjärtat! tack för en underbar dag.

Ikväll ska jag vara med Emma, och vi får se vad vi hittar på.
Kanske går till fritidsgårn och tar det lugnt, vi får se ;)

Nu ska jag sätta mig i en soffa och vänta på Malin ;)
trevlig måndag!
Puss&Kram

Kommentarer
Du heter?: Maalin

Jag har saknat dig med<3333

2009-05-11 @ 11:01:44
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Emma

Kul ska vi ha i alla fall ;)<33

2009-05-11 @ 17:38:33
URL: http://emmapb.blogg.se/
Du heter?: Linda

Saknar dig redan<3

2009-05-12 @ 09:16:33
URL: http://rigogiannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0