smärta smärta

Det är onsdag och jag har varit ledig idag, riktigt skönt må jag lova.
Så igår var det första fysträningen med ssk,s fystränare.
Jobbigt, och det är därför rubriken står som den gör. hö hö.

Men igår iallfall, efter träningen for jag och Malin hem till Johanna i Enhörna.
Där var Nicole redan. och det blev mycket prat och mycket skratt.
Ni är för bra tjejer.
Somnade kanske runt halv två och så vaknade vi runt 11 halv 12.

När jag kom hem blev det att äta lite snabbt och sen en snabbduch.
Skulle nämligen in till södertälje igen och möta Malin.
Vi mötte upp Johanna och Daniel, så tog vi bussen mot järna.

Nu sitter jag här och ska snart gå ner och vara lite social mot dom andra.
Blir att ha det lite trevligt och så ska vi sova kvar här.
Riktigt mysigt.

Ha en trevlig onsdagskväll!
Puss&Kram


jag älskar dig


Kommentarer
Du heter?: Maalin

DU är bäst!

2009-05-21 @ 17:17:54
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Malin

älskar dig med!!

2009-05-22 @ 22:30:20
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0