show me some love

Måndag, dagen har faktiskt gått riktigt fort.
jobbade inte sådär jätte mycket för vi har typ inget att göra.
men iallfall, solade lite, sprang till tåg, dog av svett.
efter skolan drog jag, Malin, Nicole och Johanna ner på stan.
där kollade vi runt, och gissa vem jag såg. söder!
det var ett tag sen så klart jag blev glad :)

sedan lämnade vi Johanna och åkte med Nicole till Wendela.
hon skulle dansa och vi hade inget att göra så vad sjutton.
vi följde med!
efter det blev det nancy´s som vanligt, frukost M. mums!

och när jag kom hem blev det att kolla ett avsnitt av one tree hill.
sedan drog jag mig ut på en joggingrunda, riktigt skönt.
och ni måste hålla med om att jag är lite duktig! :)

nej nu ska jag gå och duscha sen äta äggmacka och dricka te.
sen blir det kanske att skriva lite på en bokrecension.
sen blir det sängen och imorgon är det ny dag.

Puss&Kram


show me some love

Kommentarer
Du heter?: matilda

Haha jag med. Jag hade träningsvärk på konstiga ställen :P

2009-05-26 @ 14:04:20
URL: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0