helg helg helg!

Fredag, äntligen!
Igår var det fysträning vid wasa, det blev mest löpträning.
och det är väl inte det roligaste direkt. men men.
efter är det alltid skönt.
när jag kom hem blev det att bada.
ett långt, varmt bad!

Idag har jag varit i skolan, och här är jag fortfarande. hö hö.
har svenska just nu så måste skriva klart en läslogg.
sen ska vi gå på bilden och göra klart.
och efter det blir det GRÖNALUND med Malin, Johanna och Daniel.
kommer bli riktigt kul, och vi har verkligen tur med vädret.
hoppas jag? :)

imorgon är det distrikträning i vagnhärad och sedan går jag hem till Emma.
där är det fest så min helg kommer nog bli riktigt bra.

nej nu ska jag göra klart svenskagrejen.
trevlig fredag.
Puss&Kram


idag får jag tillbaka min mobil!
som har varit på lagning i typ en och en halv månad !

Kommentarer
Du heter?: Maalin

HAHAHAH glömmer aldrig din min ;)<3

2009-05-30 @ 00:42:59
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0