fortfarande smärta

Söndag, riktig segdag.
Jag och Linda vaknade runt halv 2, åt frukost. och gjorde oss i orning.
drog sen in till södertälje för att ta oss en glass vid maren.
men när vi kom fram regnade det, så det var väl inte så kul.
åkte hem ganska fort därifrån och när vi kom hem kollade vi one tree hill.
har kommit till säsong 5 nu. sorligt är vad det är.

Igår var det första kickboxningsträningen med Karin.
måste säga att jag har hur mycket träningsvärk i armar och ben som helst.
men det går över!
när jag kom hem igår var jag riktigt seg, men ingen vila här inte.
kom massor med folk. släkt och vänner.
Det var nämligen så att syrran fyllde 20, nu kan du gå på systemet och allt!
grattis världens bästa

imorgon är det skola, känner mig inte så peppad på det kanske.
men om en och en halv vecka är det sommarlov.
3 Juni, mums!
känns som om att den här sommaren kommer bli riktigt bra.
Nu ska jag kollar klart one tree hill!

Trevlig söndagskväll!
Puss&Kram


I love you

Kommentarer
Du heter?: matilda

Jag hade också feeeettt ont :D

2009-05-25 @ 19:33:09
URL: http://matildaed.blogg.se/
Du heter?: Malin

Tack bästa syster! Lite sent, men tack, hihi <3

2009-05-27 @ 23:06:07
URL: http://malinlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0