titta ut

Det är fredag och vi har varit lediga idag, riktigt skönt.
vaknade upp bresvid sandra som hade sovit hos mig, myskväll med grönsaker och dipp. mums!
hon åkte hem rätt tidigt så jag gick med henne till tåget sen tog jag bussen till stan med syrran.
mötte upp Malin H där, vi gich runt lite på stan. hittade skor och t-shirt som jag ska köpa.
mötte Eric på stan också. jag blir så glad när jag ser dig, fö det var hur länge sen som helst.
när jag kom hem tog jag mig ett långt, varmt bad. det var kanonskönt. läste lite i en bok också, ojdå?!
åt för en liten stund sen, tacos. mums!
nu sitter jag här och snart är det let´s dance. vem ska man heja på?
som jag skrev där uppe, titta ut...vad är det för jävla skitväder. jag som trodde det skulle börja bli varmt nu. men inte det.
ha en trevlig fredagkväll.


grattis till Jakob i efterskott. (:<3

Kommentarer
Du heter?: Malin

Heja på Laila :)

rattius jakob :)<3

2009-03-27 @ 19:56:34
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Sandra

Det var jätte mysigt :) <3 love

2009-03-27 @ 23:52:05
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0