helgen

I helgen var det bara innebandy, först med sörmlandlaget på fredag och lördag.
sen var det DM på söndagen. första matchen var mot rockets och den vann vi. men i sista perioden
får jag en tackling så jag for rätt ner i golvet mer röven före, och sen fick jag klubban rätt på muskeln på armen.
det var ju inte så skönt, men jag spelade på endå.
sen var det match mot nykvarn, och där blev det förlust. så vi fick oss ett silver.
i slutet av den matchen ramlade jag på röven igen, samma ställe så mellan den matchen och matchen vi hade direkt efter fick jag massage. eller massage och massage, han tröck lite och så och det är nog det värsta jag har varit med om.
sen kom jag in lite senare till  matchen för som sagt så fick jag massage, men kom väl in i matchen hyffsat bra.
kändes lite tungt i kroppen och så. guld blev det!:D

Måndag, kom till skolan och det var segt vill jag lova.
men träffade malin :D och det är alltid lika kul!
efter skolan åkte vi till stan en stund sen åkte hon hem
och jag gick och mötte upp mamma.
vi gick på stan en stund och hon köpte ett par leggings och t-shirt till mig :) tack mamma, älskar dig!
när vi kom hem gick vi nästan direkt till mormor och morfar, åt mat. mumma.
kom hem, badade. ett långt skönt bad.
sen satte sig jag och mamma och tittade på film, eragon. grym!
nu ska jag sova, imorgon är det skola se n badhuset med sörmlandslaget.
grattis i efterskott till Henke, 18 (:<3


(leggings och t-shirt. bikbok)

Kommentarer
Du heter?: Anonym

tack pernilla :)<3

2009-03-24 @ 19:36:19
Du heter?: Sandra

Riktigt snygga kläder var det, och svar på det du skrev till mig, jag älskar dig också <3

2009-03-24 @ 20:33:40
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0