baby, it´s you

Helgen var helt okej, i fredags var det såklart skola sen på kvällen kom min syster och hennes familj. och efter att vi hade ätit tog jag bussen till wasa, där mötte jag upp min syster, Melanie och Malin.
Där skulle vi se match, Telge-Gnesta och självklart så vann Telge.
Efter matchen tog jag och Melanie bussen till centralen där fick vi sällskap av Patrick. 
vi hämtade saker hos Melanie och sedan drog vi oss hem till mig.
På lördagen var det dags för match mot Nykvarn med Sörmlandslaget. förlust med 6-5.
Coachmiss tycker jag. eller vad heter det?
Efter matchen åt jag mat med familjen, inte så trevligt, mest skrik och damp!
men sen fick jag skjuts till MInnie och där var också Emma. Sminkade oss och sen tog vi bussen
till Bårstabergen.
Söndag blev det att fira mamma, fast hon fyller inte förrens på  tisdag.
Jag måste köpa något till henne och fuck, jag har inga pengar :'/
men jag och syrran får väl hitta på något.
Idag måndag så ska jag väl hem och ut och springa, sen är det plugg. (jag har tagit tag i skolan nu) ;)
Onsdag är det nattinnebandy, det ska bli grymt kul. men Malin kan nog inte vara med, det blir ju tråkigt utan dig :/
have a nice day
/P


Kommentarer
Du heter?: maaalin

:( jag ska vara med!<33

2009-03-16 @ 16:19:25
URL: http://mhiltunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0