grönan, Danny let me love you!

Som jag sa i tidigare inlägg så drog jag till gensta i fredags.
det blev mysigt och kul.
bastade och badade, men så hände det lite saker.
jag bli puttad i vattnet och skär upp tån, så det gör skit ont.
det gör grymt ont och ja fyfan va ont det gör.
den natten sov jag kanske en timme och jag skulle upp 6 för att gå till tåget.

kom hem, försov mig och åkte sedan och mötte upp Minnie på centralen.
hon var ju inte direkt överlycklig att jag försov mig, men jag förstår dig.
förlåt, men du vet hur jag är med tider osv. riktig sömntuta. ♥
men det tog ett tag innan vi kom fram till grönan för vi skulle åka båt och det var mycket folk osv.
men väl framme käkade vi en korv, hugriga som tusan.
men efter det mådde jag illa.
så mötte vi upp Jesper, Niklas, Felix, Oscar, Larssa och Ninmar.
så åkte vi lite, men jag kunde inte åka så mycket.
som jag sa så sov jag inte mycket natten innan och jag mådde så illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Viktig sak; idioterna drar in mig i fritt fall kön och jag kommer inte ut.
panik fick jag då.
och ännu mer panik fick jag när jag såg Danny komma gåendes förbi.
jag kommer till slut ut från kön och så står jag några meter från Danny.
jag tar fram mobilen och han drar värsta posen.
men när jag ska ta kommer en vakt och släpar ut mig.
hallå, jag rörde honom inte ens?
jävla sepe vad arg jag blev.
och jag är bara så är i Danny, kalla mig tönt men fan va kär jag är :'/
hahahaha!
kvällen var kanon kul även fast jag inte åkte så  mycket men ja ni fattar vad jag enar.

nu har jag precis käkat och ska snart möta upp Emma, gud vad länge sen det var.
hon har tydligen massor att berätta och lika så jag.
blir en myskväll med massa prat och skratt hoppas jag på!

hör av er (?)
pusss

2 bilder från gnesta;

jag älskar dig bebis♥

2 bild från Grönan;

skitsnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0