upp och ner

Dagen igår var katastrof. Det kändes som om att allt bara gick åt helvete förutom träningen.
Spelade med "nya stickan" och den var kanon!
Orkar inte skriva vad som hände under dagen för det var för mycket.
Men efter träningen så kom jag hem, tittade one tree hill och efter det gick jag och sov.
När jag vaknade imorse kändes det som om att hela dagen skulle bli dålig, men den belv faktiskt hur bra som helst.
Träffade ju såklart Malin, och du gör dagarna roliga.
Efter skolan skulle vi ta tåget till centrum och det tog oss ungeför en timme för det var strul med tåg och skit.
Men när vi väl kom fram så gick vi till nancy´s och åt frukost M, mumma!
Gick i lite affärer och sen åkte vi hemmåt.
När jag kommer hem så är min syster där med sina små barn och gud vad jag tycker om er!
Snart ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag sova.
I helgen blir det tre matcher tror jag, SM och seriematch om jag nu får vara med på D1 matchen. Håller tummarna (y)
"smack"<3


Kommentarer
Du heter?: Maaalin

Du är kanonens :D <3

2009-02-08 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0