seg dag men rolig

Onsdag idag, seg och lång dag men grymt j'vla kul.
Hade omprov runt halv fyra och det gick väl sisådär, hoppas det gick bra.
Åkte hem direkt efter det, och på tåget var det bara massa skratt med Dennis och Malin :) ni är kanonbra!
Så när jag kom hem så var min syster här med hennes barn, och gud vad jag tycker om er.
snart ska jag duscha och sen så tänkte jag titta lite på mitt matte omprov som jag har imorgon sen ska jag sova.
Imorgon börjar jag kvart över nio, skönt med lite sovmorgon.
På kvällen blir det fys och sen kolla matchen, Telge-Rockets. Jag ville ju spela men nej det fick jag inte, får spela på lördag istället, höhö.
tudeluu, puss



min kärlek till dig förbyttes mot hat


Kommentarer
Du heter?: Maaaalin

haha det var roligt :D

du är kanonbra!<3

2009-01-26 @ 11:32:19
Du heter?: Pernilla

pusss<3

2009-01-31 @ 23:25:26
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0