Romme med skolan

Måndag idag och det började då med att jag gick upp kvart i fem, fixade iordning grejorna och åkte till skolan.
Där stod det bussar som skulle ta oss till Romme. Självklart fick våran klass bussen sist, så jag, Nicole, Ida och Johanna fick inte plats så vi fick åka med OP1.
Det var skönt eftersom vår klass är skrikig så i OP bussen kunde vi (slappna av) haha.
När vi kommer fram tar det en evighet innan allt blir klart, men till slut så blev det ju det.
Tog lifte upp och sen skulle vi åka ner, det var det värsta jag har gjort i mitt liv. Eller det var så jag tänkte då.
Men efter att ha åkt lite, vurpat lite så kändes det bra till slut. Så då ville jag inte sluta.
Åt mat och hade det jätte trevligt, roligaste på länge! "Anja Persson?"
Nu är jag ruggigt trött så ska kila i säng, :)
"sleep well"


Kommentarer
Du heter?: Putte

Man ska stå upp när man åker skidor pernilla :)

2009-01-20 @ 08:45:18
Du heter?: Anonym

Haha, ja jag vet men det var inte så lätt första gångerna ;)

2009-01-20 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0