innebanndy, innebandy och innebandy

Tjololo.
Har inte skrivit på ett tag nu så jag skriver lite om helgen.
I Lördags var det match mot trosa, galen match.
Vinst med 6-2 vilket var härligt, för jag är inte direkt ett fan av dom, haha.
Det blev massor med utvisningar 3 st för min del en 5a för vi bårkade tydligen.
Kul match men galen som sagt var.
På kvällen var jag med Malin, Timmy och Alexander, kul!
Igår söndag var det match mot Falun, i Falun. Jobbigt att åka långt men när vi kom fram var det massor med snö, mys!
Förlorade dock med 10-4, vilket inte var så mysigt.
Men kom hem runt ett, gick och la mig direkt.
Sen idag måndag, började jag 10.45. Skönt med lite sovmorogn.
Har grymt roligt i skolan med min vän Malin, haha du är bara för bra tjejen!
Jag och Malin gick runt lite på stan innan mamma kom och hämtade mig, vi gick och käkade kebab och sen åkte vi och köpte ny innebandyklubba till mig eftersom om att min gick av "/
Lite senare kom min bror på besök, vilket jag inte visste om så jag blev helt chockad.
Men det är alltid lika kul att träffa dig<3


jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0