you make my day

Det är fredag och det känns hur skönt som helst.
Dagen har gått rätt sakta men den är alltid lika rolig med dig hjärtat. Nu sitter jag på bilden och det är verkligen tråkigt.
Runt kvart över tre kommer mamma så då ska vi ner på stan och hitta ett par jeans till mig :D
Ikväll blir det nog mys med mamma och pappa, då blir det lets dance.
Imorgon ska jag träffa Sandrew, vi ska väl ta en fika och senare drar vi oss till wasa och tittar på söder.
Telge-Rockets, heja Telge.
Nu ska jag väl försöka jobba lite så jag inte får IG i bild. hihi.

Malin, you make my day


Kommentarer
Du heter?: maalin

Hahahaha :D få IG på bilden ;)

Du är bäst stönos!<33

2009-02-13 @ 19:29:28
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Du heter?: Malin

Du gör min dag !<3

2009-02-13 @ 23:54:44
Du heter?: Pernilla

haha, vi kommer fan få IG. hon tycker ju att vi är dåliga typ :/ haha, du är bra!<3

2009-02-15 @ 21:59:05
URL: http://plovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0