monday;

måndag, hade en lektion idag för datorkunskapen var iställd så jag och Malin åkte ner på stan.
Jag köpte en myströja från H&M och en snygg t-shirt från vila. nöjd!
när jag kom hem åt jag lite mat sen drog jag på träning.
Vi var kanske 10 stycken och det blev löpning ute och fys på det.
Skön känsla efter, men fysen var faktiskt rätt jobbig.
Imorgon väntar en lång dag, 08.15-15.05 sen ska jag in till södertälje med min syster och lämna tillbaka ett par byxor.
dom var förstora ovanför röven och det såg ut som om att jag hade snopp, inte snyggt!
Sen kl.19.00 är det dags för träning, fett taggad och jag vet inte varför. hihi, :)
nu är det dags att sova, positivt!

/Pernilla

P.S I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0